Online marketing strategie

Wij je meer online bereik, meer klanten en meer omzet? Maar weet je niet welke tools passen bij jouw onderneming?

Online marketing strategie

Werken zonder strategie is als varen zonder kompas

Misschien herken je het wel: als MKB-bedrijf doe je wel wat aan marketing. Je hebt een website, schrijft af en toe een nieuwsbrief en je bent te vinden op LinkedIn. Er zit nog niet zo veel structuur in en er is nog geen duidelijk plan. Als je eerlijk bent, is er gewoonweg te weinig tijd en regelmaat.

Laat mij je helpen! Samen met jou en eventueel je team gaan we samen werken aan een marketingstrategie die klanten gaat opleveren.

In een online marketingstrategie krijg je antwoord op de volgende vragen:

Waar sta je nu online en waar wil je naar toe?

Wie is jouw ideale klant?

Wat zijn de kansen en bedreigingen in de markt?

Wat is jouw unieke kracht?

Hoe positioneer je je het beste in de markt?

Welke tools gaan we gebruiken om jouw ideale klant te bereiken?

Hoe zet ik deze tools slim in, zodat het minimaal tijd kost, maar maximaal op gaat leveren?

Wat levert een strategie op?

Een marketingstrategie is praktisch uitgewerkt door middel van een klantreis, een customer journey. Dit is de reis die jouw klant met je aflegt. Dat begint met: Hoe vindt mijn ideale klant mij? Tot: Hoe maak ik mijn klant ambassadeur van mijn organisatie? Elk contactpunt met je klant wordt zo geoptimaliseerd.

Na de implementatie van de marketingstrategie:

Heb je een website die meer conversie oplevert

Ben je beter vindbaar én zichtbaar voor je klant

Heb je een slimme contentstrategie die tijd gaat opleveren in plaats van kosten

Heb je creatieve ideeën om meer klanten aan te trekken

Geef je door middel van campagnes een boost aan jouw business

Lijkt het je wat? Neem dan contact op!